جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
کارگاه

حوزه/ فعالیت گروه‌های شرکت‌کننده در رویداد «آینده پژوهی مدیران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها» مورد ارزیابی داوران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، رویداد دو روزه «آینده پژوهی مدیران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها» با حضور بیش از ۱۴۰ نفر از مدیران و کارشناسان این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد.

این رویداد از سوی اندیشکده و با همکاری دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

خانم اردبیلی، آقای رستمی کیا و حجت‌الاسلام‌والمسلمین کوهی از اعضای گروه علمی آینده پژوهی اندیشکده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این دو روز به تبیین رویداد پرداختند و به همراه منتورها، گروه‌ها را در موضوعات مختلف راهبری کردند.

در این رویداد، ۴ کارگاه مختلف با موضوعات «روندهای آینده فناوری»، «روندهای آینده دینداری»، «روندهای آینده علم و پژوهش» و کارگاه «روندهای آینده زن و خانواده» تشکیل شد.

همچنین آقای ناصحی استاد و پژوهشگر آینده پژوه به منظور آشنایی شرکت کنندگان با تفکر انتقادی، تکنیک کلاه‌های رنگی را توضیح داد.

در طول این دو روز، شرکت کنندگان بوم‌های رادار زمان را تکمیل کردند و در نوبت عصر، علاوه بر بوم‌های رادار زمان، عناوین نوپدید و ناپدید پیشنهادی خود را ارائه دادند، همچنین نماینده هر گروه، روایتی با استفاده از عناصر آینده پژوهانه خود قرائت کرد که مورد ارزیابی داوران رویداد قرار گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کوهی، خانم اردبیلی و جناب آقای رستمی کیا به عنوان داوران این رویداد، ارائه‌های هر گروه را مورد ارزیابی قرار دادند.

پس از پایان ارائه‌ها، خانم اردبیلی داور این رویداد، با اشاره به مرور کلان روندهای کلیدی و روندهای آینده فناوری، آینده دینداری، آینده علم و پژوهش و روندهای آینده زن و خانواده، عنوان کرد: در این رویداد، شرکت کنندگان، حیطه‌های جدیدی شناسایی کردند که اعضای گروه‌ها می‌توانند این فرایند را ادامه دهند.

سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان این رویداد، ضمن قدردانی از دست اندرکاران و شرکت کنندگان این رویداد، اظهار کرد: این رویداد شروع خوبی بود که خود شما آینده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها را ترسیم کنید.

آثار ارائه شده توسط داوران مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در نهایت، نتایج ارزیابی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha